Luxury Moist Cake NONA


Kek Coklat Segera

Kali ni tak dapat nak bagi resipi.

Kek hari ini, anak-anak bertuah buat eksperimen kat dapur sendiri. Entah macam mana diorang timbang, wallahua'lam.

Saya datang tolong bakar di oven sahaja.

Resipi :

Sekotak Luxury Moist Cake, Dr. Oetker Nona.
3 biji telur
150ml minyak
100ml air

Not bad. Good job anak-anak.

Tips nak bagi anak masak kek sendiri :

1. Ada diantara mereka yang boleh membaca arahan dan mengira.
2. Mereka biasa dengan peralatan memasak kek yang ada.
3. Tutup mata kalau dapur sepah.
4. Mak pergi main jauh-jauh. Jangan kiasu.
5. Puji je kek sedap bila dah siap. Hahaha. Confirm esok lusa mereka rajin tolong lagi di dapur.

Comments

Popular Posts